Zasady publikacji

[dropcap]P[/dropcap]ublikacje podziękowań dla osób prywatnych, firm czy instytucji na stronach akcyjnego serwisu [highlight]www.pdpz.pl[/highlight] są zaszczytnym akcyjnym obowiązkiem a jednocześnie jedną z naszych największych radości.
Aby jednak dopełnić wymogu dziennikarskiej rzetelności konieczne jest posiadanie wiarygodnego źródła komu, za co i kiedy dziękować. Dla Biura Organizacyjnego Akcji takim źródłem zawsze będzie Szef Sztabu. Ze względów technicznych i organizacyjnych nadsyłane podziękowania powinny posiadać formę łatwą do pokazania na naszych stronach a także pozwalać na możliwie prostą identyfikację nadawcy. Kryteria te spełnia te w najprostszym przypadku nadesłana poczta elektroniczna spod adresu Szefa Sztabu. Może się oczywiście zdarzyć, że Szef nie ma własnego konta. No cóż, wypada wówczas poprosić Współorganizatora lub Panią sekretarkę instytucji udzielającej gościny siedzibie Sztabu. Tak też będzie dobrze. Aby nadesłane podziękowania zostały opublikowane jak najszybciej powinny w swej treści zawierać koniecznie numer Sztabu, siedzibę oraz oczywiście imię i nazwisko Szefa Sztabu.

Zanim wyślemy pocztę, dokonajmy jeszcze jednej operacji:
zachowajmy utworzony plik w formacie *.txt i jako taki dodajmy jako załącznik, tak będzie najszybciej. Nie ma też sensu upiększanie treści kolorowaniem lub krojem czy wielkością czcionki; po przekonwertowaniu do potrzeb publikacji www prawdopodobnie i tak zyska nieco inny wygląd. Musicie nam w tym względzie zaufać. Na koniec, zastrzegamy sobie dziennikarskie prawo do  poprawienia zdarzających się sporadycznie literówek, błędów składni, gramatyki czy ortografii.